måndag 7 maj 2012

Jaha, måndag igen

www.boomerang.se
Väskan är packad och redo för en ny vecka;) Inte riktigt, men ett hett tips är denna fina väska från Boomerang och det är superbra pris på den. Klicka på bilden så kommer du till webshopen.


Som sagt, måndag igen. Vart tog helgen vägen, även om jag fick oväntad ledighet vilket var riktigt skönt. Har fixat en del i trädgården, tagit bort 2 rabatter, grävt en ny, klippt gräsmattan för första gången i år och den var som en djungel... som hjälpreda har jag haft min lilla skatt som också hon klippt gräsmattan med sin leksaks klippare. Sol men fy vilka kalla vindar, nu vill jag ha tillbaka värmen.  


Några av mina favorit tröjor just nu, från Boomerang såklart!! Så nu blir det på med skönaste stickade och ut på promenad med lilla familjen för idag har vi ledig dag så det blir mest mys hemma och fix i trädgården.

Ha fina dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram