onsdag 13 juni 2012

Bruschetta



Godkväll!


Varvar ner en stund i soffan just nu. Känner mig helt mosig i skallen, har fortfarande en sjuk liten tjej hemma. Hon är så tapper och glad trots att hon har hög feber, förkyld och ögoninflammationn. Men vill gärna ha mamma nära sig heeela tiden. Vi pratade förra veckan om att hon inte varit sjuk på 3mån, så ja man ska aldrig säga något. Imorgon blir det jobb för mig på eftermiddagen. Vi börjar vår sommar rea redan, har aldrig börjat såhär tidigt så vi får se hur utfallet blir. Glada kunder får vi säkert med tanke på att vi har så mycket fint kvar.


Ikväll fick det bli snabb å god kvällsmat, glömde dock ta kort när jag lagt på salsa;) men ni förstår ju hur det blir ändå...

Jessicas snabba Bruschetta

Hacka rödlök och vitlök
Tärna körsbärstomater
Blanda med olivolja och flingsalt, använd mycket olja
Stek lantbröd i olivolja tills dem får gyllen färg
Ringla på lite olja under stektid
Strö på flingsalt
Lägg på salsa

Gott att äta till kyckling och några goda ostar

KRAM





3 kommentarer:

  1. Bruschetta är mums :) Hoppas dottern blir bra snart!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du kikade in hos mig och jag måste säga detsamma, jättemysig blogg du har.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Näää trist att lilltjejen är sjuk... Hoppas hon kryar på sig snart!!! Mmmmm verkar supergott med bruschetta!!!

    Stööööööööööööörsta kraaaaaaaaamen aka

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram