lördag 28 juli 2012

Borta bra...



Godkväll!!


Hemma efter en härlig vecka i fjällen. Vi har haft det toppen, det är ju helt underbara vidder att se och vandra på i Idre. Vädret har varit kanon, nästan lite för varmt ibland när man var ute länge;) men men det är ju inget att klaga på!! Fint väder har ni ju haft det här hemma oxå, äntligen lite sommar värme eller hur!! Det är ju faktiskt himla skönt att ändå komma hem när man varit borta. Både min pappa med familj och mina svärföräldrar var med i Idre så ni kan ju förstå hur nöjd vår lilla tjej var med total uppmärksamhet.


Nu ikväll har mannen målat lite smått på huset, nu är det inte mycket kvar å det blir såååå himla bra. Innan var huset, ja håll i er.. Rosa och nu blir det grått, vitt och rött. Det var himla häftigt att komma hem till "ett nytt hus". Så jag har pysslat å fixat lite i trädgården nu på kvällen men nu kröp jag in i soffan å surfar efter inspiration till våra två balkonger. Vi använder dem typ aldrig men nu när allt är nymålat och fint vill vi ändå fixa till det lite.

Hoppas ni har en skön kväll

KRAM



4 kommentarer:

  1. Hej,härligt med vandring i fjällen, själv har jag varit i Lofsdalen en vecka. Kram i ha en fin kväll

    SvaraRadera
  2. Härligt med er tripp till Idre, låter jättemysigt!!! Wow vilken skillnad det måste vara med huset i helt andra färger jämfört med tidigare! Och efter lite piff på balkongerna kommer de nog bli mer inbjudande att vistas på tror jag:))

    Stööööööööörsta kraaaaaaaaaamen aka

    SvaraRadera
  3. Härligt med er tripp till Idre, låter jättemysigt!!! Wow vilken skillnad det måste vara med huset i helt andra färger jämfört med tidigare! Och efter lite piff på balkongerna kommer de nog bli mer inbjudande att vistas på tror jag:))

    Stööööööööörsta kraaaaaaaaaamen aka

    SvaraRadera
  4. Som du säger, borta bra men hemma bäst! Så kul med målningen, och balkongerna. Får vi se lite bilder? Kraam

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram