fredag 6 juli 2012

My cup of tea


Godmorgon!


Fredag och 1 dag kvar till semester, japp det känns bra!! Lite nytt i mitt skåp, nya fina temuggar från Indiska. Temuggarna måste för mig både vara fina, rätt storlek och sköna att hålla.


Såg ni på allas våran Ernst igår?!! Oj, han är bra han, blir spännande att följa sommarens projekt. Jag skulle gärna ha en ateljé och växthuset som han bygger. Sen tycker jag det vara himla fint med dem runda betong krukorna.

Nu blir det frukost med min lilla familj, mannen är hemma idag så jag får ha en liten mysstund innan jobbet.

Ha en underbar fredag

KRAM




2 kommentarer:

  1. Kopparna var toppenfina! Skulle jag kunna tänka mig!
    Och jag älskade allt Ernst gjorde igår. GE. MIG. ETT. SÅNT. HUS. :)
    kram och ha en fin semester!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du för din gulliga kommentar hos mig, det värmer verkligen.
    Nu blev jag så sugen på kaffe när jag såg dina fina muggar.

    Kram Teres

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram