måndag 1 oktober 2012

Favorit barnkläder..

 

God måndag!

Ny vecka, igen! Att helgerna alltid går så fort.. vi har haft en riktigt skön helg med lite fix hemma, god å väldigt trevlig kväll hos vänner, lång promenad i härligt höstväder. Helt enkelt en skön helg med lugnt tempo.
 
I torsdags hämtade jag ett paket med alldeles underbara kläder till liten från Pompdelux, dom där danskarna kan sin sak, det är sååå mycket fina barnkläder. Jag köpte en hel del i somras också och blev supernöjd så jag önskar att dem på sikt kommer att göra vuxenkläder. Det är bra priser och kvalitén är väldigt bra, så kolla in det alla mamas. 
 
 
Här väntas en intensiv vecka med mycket jobb och mässa i Malmö. Helgen avslutas med en bröllopsfest, så det här kommer bli en härlig vecka. Nu blir det iväg till jobbet och på lunchen har jag ett TRX pass inplanerat på gymmet.. Oh my, det är ju alltid stor skillnad på att köra hemma och på gym, sen är det ju en god vän som har passet så jag vet ju hur hon kommer pressa mig;)
 

Önskar er en bra start på veckan

KRAM

 
 
 
 
 


5 kommentarer:

  1. Låter som en härlig helg!Synd att dom går så snabbt bara !ÅÅÅ vilka fina kläder till liten.Dom har ju så mycket fint.Ha nu en härlig start på nya veckan och nya månaden.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. PdL har verkligen fina barnkläder!! Hur lång lunch har du som hinner med ett träningspass! Vilken lyx! Bröllopsfest lät inte heller fel! Men inget bröllop, bara fest? Skulle gärna vilja veta lite ang en sådan tillställning!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Lycka till med veckan och med träningspasset idag! Kram

    SvaraRadera
  4. PdL har mycket fint :) kram Diana

    SvaraRadera
  5. Jaaa..tänk att våra grannar är så träffsäkra vad det gäller design !!! Dom ser verkligen jättefina ut ! Tycker det är svårt ibland att hitta ngt annat än det kedjorna säljer .

    Ha en fin kväll...kraaam

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram