torsdag 15 november 2012

Textil..

 
Jag kan aldrig få nog av kuddar, har oftast så många i soffan så jag får lägga bort några så vi får plats.
Men ett måste för mig är två kuddar under armen å en på magen, sen är jag redo för mys.
 

 
Jag blandar gärna mönster å tyger men håller mig nog ganska mycket till samma toner. Mina färgskaler är blå/beige/vit/grå/svart..
På bilden ovan ligger det från toppen en kudde från Ikea, sen en från HM och längst ner från Lexington.
 
 
Äntligen är frun i huset piggare så i eftermiddag blir det jobb, men nu är det nog tyvärr mannen å litens tur;( jaja lika bra att allt kommer nu än om 2veckor.
 
Kika in på Fabriken för att få mer inspiration..
 

Kram

 


3 kommentarer:

  1. Hääääärliga härliga kuddar, superfina!!! Det går absolut INTE att få för många kuddar:)))) Men maken håller iiiiinte med, haha!!!

    Önskar dig en fin helg!

    Kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också kuddar och syr dem gärna själv! :)
    Många fina du har!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Älskar också kuddar! Och så många fina kuddar ni har i er soffa. Gillar både färg och mönster.
    Otur att resten av familjen blir sjuka nu. Hoppas att de också snart är på benen igen.
    Kram Maria

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram