måndag 17 december 2012

En vecka..

 
Men hur fort går det.. En vecka kvar till Julafton, en vecka... Helt otroligt, men det känns väldigt mysigt å jag längtar. Men först blir det väldigt mycket jobb hela vägen in, det är en väldigt rolig tid att arbeta nu trots julstress för många. Jag känner mig väldigt lugn, vi har en plan och det mesta är klart.
 
 
Något julbak hann jag tyvärr inte i helgen, men det löser sig. Ikväll griljerade vi skinkan och det blev såååå gott. Liten satt å mumsade i sig massor oxå;)
 
Nu får det bli Morden i Sandhamn från sängen.. ses senare i veckan.
 
Njut av dagen å ta det lugnt med julfix
 

Kram

 


8 kommentarer:

  1. Brukar bli stimmigt sista veckan! Här ska det nog blir en lugn helg i alla fall...
    Så fint på ditt bord! Kram Suss

    SvaraRadera
  2. morden i sandhamn är det här också:) kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Ja, nu går det verkligen undan. Söta lyktor och så tycker jag mig se en fin löpare som även jag har, fast i rött.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  4. Visst går tiden fort! Jag har lagt ner allt jag velat göra! Jobb jobb gör att det inte hinns med!
    Men det blir jul ändå och då ska vi ta det lugnt!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Den kannan tillhör mina absoluta måsten. Jag måste helt enkelt ha en sån. Nån gång.

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Det låter bra att ni tar det med ro...det ska jag oxå göra. Njuta av dagen är ingen dum ide..det behöver man påminnas om ibland !

    Kramen till dej

    SvaraRadera
  7. Så fint med hyacinten i kannan!! Och de där lyktorna får gärna flytta hem till mig:)))

    Kraaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  8. Det blir jul ändå, så varför stressa? Jag känner mig oxå lugn o myser mest. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram