torsdag 27 december 2012

Sköna Dagar..

 
Oj oj vilka sköna dagar vi har haft... Men vad trött man blir av att ha lite ledighet tillsammans. Jag jobbade igår men nu har vi två dagar igen med tid tillsammans..
 
Idag har mannen och jag haft lite egentid med långlunch på stan med kära vänner, mmm vad gott det är att bara sitta länge och äta gott å prata om allt. Det behöver man verkligen ibland.
 
Nu får det bli en liten runda hos alla fina bloggare, har säkert massor att ta igen nu när jag varit borta från nätet ett par dagar;)
 
Sen får det bli sängen tidigt med en stor hög bra träningstidningar, för snart måste jag ta tag i det igen..
 

Stor kram

Mysig bild kommer från Tine K




13 kommentarer:

  1. Det där med träning ja....dags för årligt löfte snart :)
    Ha det fortsatt fint!

    SvaraRadera
  2. God fortsättning! Även här är det lata dagar, nästan för lata :) Egentid är viktigt både för sig själv och tillsammans med sin partner.

    Kram Ester

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det skönt med egentid ibland!
    Ha det gott kram Helena

    SvaraRadera
  4. Låter supertrevligt med långlunch i glada vänners lag:))) Och jaaaaaaaaaaaa, träningen... det är VERKLILGEN dags för mig med, har varit soffpotatis typ huuuur länge som helst, urk...

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  5. Det låter riktigt gott ! Långlunch med man och vänner..härlig lyx !!

    Jag passar på o önskar dej ett Gott Nytt År fina du...många kramar från mej

    SvaraRadera
  6. Kan hålla med om att man blir lite trött av ledighet tillsammans, så härligt med lunch på tu man hand, visst behöver man det, gärna oftare än vad man gör!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. jag måste också sätta lite fart på 'julfläsket', hehe!

    kram på dig

    SvaraRadera
  8. Skönt med egentid och få återhämta sig lite! Kram Suss

    SvaraRadera
  9. Underbart med lediga dagar! Ja, det där med att ta tag i träningen ja. Jag har faktiskt gjort lite yoga varje dag i en vecka nu men från och med i morgon ska joggingskorna på regelbundet igen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Njut av ledigheten o så önskar jag dig ett riktigt Gott Nytt År. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  11. Tack för att jag fått lära känna dig lite så här i slutet på året - bloggkompis:-) Gott slut! Kram Sara

    SvaraRadera
  12. Vilken fin och mysig bild. Visst kan lite egentid behövas ibland;-)

    Kram Therese

    SvaraRadera
  13. Ja det var ju just det där med träningen........nu måste den tas tag i på r i k t i g t !!!!!!
    Hoppas du får en fin nyårshelg.

    Kram Thess

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram