fredag 14 december 2012

Soffmys..

 
Egen musli är ju bara så mycket godare, bara att slänga ihop det man har hemma och vad passar inte bättre än musli med pepparkakskrydda..
 
Hoppas ni har hunnit ta fredag kväll nu, jag har precis satt mig i soffan och är alldeles proppmätt efter middag hos svärföräldrarna. Jag äter ALLTID för mycket då, men ja godisskålen står ändå bredvid mig;)
 
Idag var det lucia firande på litens dagis, åh jag smäller av så söta och duktiga alla barnen var. Knappt så jag kunde hålla tårarna tillbaka.
 
Nej, nu tar vi kväll.. Önskar er en underbar afton
 

Kram



11 kommentarer:

  1. Egen musli har jag inte gjort..det måste jag ju bara testa !

    Ha nu en riktigt mysig kväll o helg...kramen

    SvaraRadera
  2. Så gott med egen musli! Länge sedan jag gjorde det...
    Mysigt med luciafirande, blir inte samma när barnen är stora.
    Ha en fin fredagskväll, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Hihi, tycker mig känna igen det där. Jag äter på tok för mycket så fort jag slipper laga maten själv, mycket godare då. Och det konstiga är att ju mättare jag är desto mer sugen på en sötsak efter

    Kram Teres

    SvaraRadera
  4. De allra finaste luciatågen man får uppleva, det är dem som är på dagis. Älskar dem! :)

    SvaraRadera
  5. Jag gråter alltid när barnen uppträder! Mina känslor svämmar liksom över!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Ja, pepparkakskrydda passar bra att blanda i! Kram

    SvaraRadera
  7. Känner igen det där med att äta för mycket när man blir bortbjuden, fniss:)) Låter som du haft en trevlig och mysig kväll!!! Egen mussli låter smaskigt, jag har provat att göra det någon gång, blir myyycket godare än den färdiga i butiken!!

    Kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  8. Det lät gott, pepparkaksmüsli. Kanske får bli att testa det :)

    SvaraRadera
  9. Önskar dig en fin helg! Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Trevlig tredje advent till dig!

    kram

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram