lördag 5 januari 2013

Lördagsmys..

 
En gammal favorti bild i repris..
 
Hoppas ni har en härlig helg.. Här har vi precis kommit in efter en supergod och mycket trevlig middag hos fina grannar. Dom har en liten som det skiljer ett halvår mellan vår tjej, så himla roligt att dom har varandra att leka med när dom växer upp.
 
Oj, vad den här veckan har rusat iväg.. Full fart med jobb och vardag igen. Nu blir det en film stund i soffan.
 
Är det någon mer som har problem med att ladda in bilder?? Har inte kunnat ladda upp några nya, utan bara från gamla album,,, hmmm blir ju så trött när det inte funkar. Får nog skicka iväg ett mail till blogger.
 
Ha fina kvällen
 

Kram



14 kommentarer:

  1. Åh vilken underbar bild!
    Älskar golvet
    Ha en fin lördagskväll
    Kram på dej

    SvaraRadera
  2. Ja det är visst fel på internet Explorer. Men om du går in på en annan webbläsare....tex Google chrome så funkar det. Krams m......som höll på att slita av mig håret innan min 12 åriga dotter berättade hur jag skulle göra :)

    SvaraRadera
  3. Härlig Bild!
    Hade själv inga problem att ladda upp bilder ikväll men läste på nån annan blogg att det just nu är strul på blogger så hoppas det ordnar upp sig snabbt! Kram Sara

    SvaraRadera
  4. Men du! Jag hade samma problem tills jag ikväll kom på en lösning. Kanske funkar det för dig också? När jag skulle infoga bild i mitt inlägg gjorde jag det under fliken HTML istället för under "Skriv" (där man vanligtvis gör det), efter att bilden var infogad gick jag tillbaka till fliken Skriv igen och gjorde mitt inlägg.
    Fin blogg du har! Kikar in för första gången.
    Må så gott!

    SvaraRadera
  5. Jag har hört att man kan ladda ner en annan sökmotor. Kolla inne hos Lotta, Min plats i solen...

    kram

    SvaraRadera
  6. Inte kul att inte kunna ladda in bilder! det är många som har samma problem har jag läst! Det kanske är dags att börja betala! det fick jag göra i mars förra året!
    Lycka till Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Härlig bild o ha en härlig filmkväll. Tack för dina fina kommentarer hos mig, de värmer. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Har också bytt till Chrome för att få upp bilder! Lycka till! Caroline

    SvaraRadera
  9. Trist att inte kunna ladda ner nya...
    Hoppas det ordnar sig!

    Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera
  10. Har klarat mej ännu så länge från strul..antar att det kommer till mej snart oxå. Hoppas det löser sig.

    Underbar bild !

    Kramar till dej.

    SvaraRadera
  11. Den bilden vill man gärna se fler gånger!

    Har läst fler som har använt sig av Google Chrome och att det ska funka då. Lycka till! Kram Therese

    SvaraRadera
  12. Jag har inte haft några problem att ladda upp bilder (peppar peppar)

    Så kul att ha mysiga grannar att umgås med och att era barn är jämngamla är ju bara ett plus!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  13. Så jättefint golv.
    Hade samma problem med bilderna igår, men bytte till Chrome - där funkade det.
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  14. Hejsan! Jag fick ladda ner google chrome som webb läsare istället då fungerade det att ladda ner bilder på blogger igen. Trist när det strular, hoppas det ordnar sig! Fin inspirationsbild du bjuder på. Ha en fin måndagkväll! Kram Paula

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram