måndag 11 februari 2013

Ny vecka och Matkasse vecka..

'

Har precis packat upp våran första Matkasse från Linas. Vi tog barnmatkassen och jag måste säga att det ser riktigt bra ut. Mycket i min smak, glatt överraskad av att det var färsk fisk för jag har väldigt svårt för dom där frysta lax/torskbitarna. 

Så nu har vi läst igenom recepten och känner oss nöjda, betyg får ni i slutet av veckan.. 
Har ni testat någon Matkasse?
Känns som en smidig sak och vi kommer säkert spara in pengar för det åker ju med lite av varje när jag handlar och vårat matkonto är alldeles för stort..

Ja, så var en ny vecka på gång. Idag har det varit riktigt segt så hoppas på mer energi imorgon och att mannen piggar på sig som ligger hemma i typ influensan.. 

Må så gott

Kram


7 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att höra vad du tycker om den. Jag har aldrig testat matkasse ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt inte testat men känner flera som gör och tycker att det är suveränt!
    Hoppas du tycker det är bra, ska bli kul o höra mera :)
    Kram på dig
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Jag har inte testat någon matkasse! Men mitt inlägg idag handlar oxå om middagar idag, jobbigt på vardagarna tycker jag... Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Har aldrig testat, den här veckan skrev jag lista o mannen åkte o handlade, hihi!

    kramen

    SvaraRadera
  5. Vi testade Linas strax innan jul, jag tyckte att det var ok, kan tänka mig det igen fast då skulle jag nog välja barnkassen!
    Skönt att ha allt hemma i kylen, jag handlar också en massa extra annars!
    Hoppas det kryas på sig där hemma

    Ha en fortsatt fin vecka
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Ser ut av vara mycket gott i den kassen. Ska bli spännande att höra vad du tycker när ni provat allt. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Vi har testat Linas också men då i vanlig variant, testar vi igen får det bli barnpåsen så att barnen får i sig mer av maten! Kram Sara

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram