måndag 22 april 2013

Projekt pågår..


Sol och underbart väder fick vi i helgen. Men helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig.. Snabbt innan jobbet i lördags köpte jag med mig plocksallad som jag åt till lunch, det tog inte lång stund innan jag började må dåligt. Galet ont i magen och helt matt, men jag klarade mig hela jobbpasset. Väl hemma sen hade mannen förberett hemmagjord pizza som vi skulle äta när liten och morfar med familj kom hem, jag hann ta en tugga sen blev det sängen och krama toaletten.. Bläää aldrig mer plocksallad för min del alltså. Idag har jag kunnat äta lite snäll frukost men magen värker fortfarande. 


Har några projekt som pågår i allrummet fortfarande, hade lite galgar kvar från kemtvätten så jag hänger på några tidningar och spikar upp på väggen vid min läshörna. Enkelt och väldigt billigt!! 

Hoppas ni haft en härlig helg

Kram


9 kommentarer:

  1. Äh fy... Stackare!
    Så snyggt att hänga upp galgarna så...
    Krya på dig och hoppas du är på benen snart igen
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Fy, inte roligt! Vilken bra idé att hänga upp tidningarna på galgar! Kram

    SvaraRadera
  3. Men usch då, stackare..:-( INTE kul!
    Hoppas allt är bättre nu.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Nej men usch vad trist med salladen... Inget kul att bli sjuk av maten man köper...

    Kul och fiffigt med ditt projekt, hoppas få se mer :)

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  5. Fy alltså! Matförgiftning är inte att leka med. Hoppas att du mår mycket bättre nu!!!

    SvaraRadera
  6. Uscha mig, stackars dig. Jag åkte också på maginfluensa i helgen. Blä!!!
    Nu mår jag nästan bra igen men hua mig. Häftigt med hängarna. Det ska jag testa. Ha en fin vecka min vän.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  7. Nej men usch! Att bli så dålig av sallad :( Det där med hängarna var fiffigt!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. åh nej fy vad tråkigt. nu blev jag också lite rädd för plocksallad. för magsjuka är bland det värsta som finns:( krya på dig! Kram Nilla

    SvaraRadera
  9. Å fy bubblan!! Du menar alltså vanlig plocksallad? Det köper jag ofta...hoppas du inte har ont i magen längre!

    kramen

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram