torsdag 3 oktober 2013

Water..


En snygg vatten flaska att ställa fram vid middagen.. 

Hur är ni, dricker ni mycket vatten? Jag är duktigare på att dricka vatten när jag jobbar för då har jag alltid min vatten flaska som jag ska fylla på 2 ggr/dag. Jag försöker tänka på det nu när jag är hemma, extra viktigt nu när jag ammar. Så en snygg flaska att hälla upp vatten ifrån känns ju lite lyxigare. 

Jag försöker torsdags städa så gott det går med en liten här hemma. Tvättar alla kuddfodral å filtar så det doftar lite gott till helgen. Igår hade jag min fina mor här hemma som dammade (för när hinner man det) och plockade iordning i matkällaren. Oj, så fint det blev så jag gick ner flera gånger och tittade igår. Det är något med det där, har man inte ordning i källaren är det något som stör. 

Fin torsdag till er

Kram


6 kommentarer:

  1. Jag dricker vatten flera ggr om dagen när jag ä känner mej törstig .Kanonfin flaska .Önskar dej en skön torsdag fina du .Kram Rita

    SvaraRadera
  2. Jag dricker mycket vatten både hemma o på jobbet, den bästa drycken. Snygg flaska o skönt med ett nystädat hem. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Jag är dålig på att dricka vatten trots att jag har en likadan flaska som din. Önskar så att jag hade en matkällare, det låter så mysigt.
    Ha en fin helg.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  4. Hihi härligt att du gick ned flera gånger och tittade. Men visst är det så att man mår bra av att städa källaren eller förråd för all del också. Feng shui. Bra att du dricker mycket när du ammar! Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Superfin flaska!

    Vilken lycka med att få hjälp med sådana tråkigheter ;)

    ha en fin helg! Kram Anna

    SvaraRadera
  6. De dagar jag tränar dricks lite mer men jag dricker inte annars bara för att man ska dricka! Ett eller två glas på morgonen, något under dan, ja till lunch och middag

    Ha en fin vecka
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram