onsdag 6 november 2013

Tankar..




Har tagit in lite lärkkvistar i mitt hus, så glad att mamma kom på att det fanns massor i skogen en bit ifrån henne. För här vid oss finns det ingenting.. 


Imorse på promenaden lyssnade jag på Hanna och Amandas fredagspodd, har sagt det förut men dem är väldigt sköna att lyssna på. Tar upp saker som man själv tänker på men kanske inte pratar så mycket om. Det här avsnittet handlade en del om tvångstankar, bla så kan inte Amanda gå och lägga sig om det ligger knivar framme i köket. Jag är precis likadan, dem måste ner i lådan. Skumt det där, vad skulle hända liksom. Men en sån där konstig känsla får jag. 

Har ni några tankar som ni inte pratar om så mycket?

Fin dag till er

Kram

3 kommentarer:

  1. Underbart vacker med lärkkvistar, jag har inte sett några här i närheten men ska verkligen kolla lite mera.
    Ja det där med tvångstankar... det har jag med, jag pratar om dom men bara med vissa få utvalda..
    Lite knäpp är man allt :)
    Varm kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Jag är rädd att lämna hemmet och låser gärna om oss när vi är inne. Vi var tvugna att skaffa larm, så jag kände mig bekväm att åka bort.
    Det är min lilla grej jag inte gärna skryter om.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Jag tror alltid att jag glömt låsa bilen... och dubbelkollar det. jag beter mig förmodligen helskumt på parkeringsplatser. Har jag faktiskt aldrig sagt till nån...

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram