onsdag 22 januari 2014

Byte av sovrum..



Äntligen har jag fått till så jag får in den här fina tapeten här hemma... 

Här hemma är det en enda röra just nu, vi håller på att byta sovrum med storasyster. 
Så nu får hon det stora rummet och vi tar det mindre. Känns väldigt bra att få ordentlig med plats för att kunna göra ett mysigt tjej rum och ha bra plats till alla leksaker. Jag hoppas att det blir klart till helgen så jag äntligen kan få börja fixa.

Så det målas och tapetseras om, samtidigt som källaren har fått sig ett lyft med ny färg. Från orange vägg, grönt golv och gula dörrar har det nu blivit vit vägg, grått golv och mint gröna dörrar.  
Bilder kommer så fort allt kommit på plats. 

Hoppas ni mår bra! 

Ha fina dagen

Kram

7 kommentarer:

  1. Vad kul att göra om hemma. Tapeten är jättefin. Kram.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin tapet! Oj så färgglatt det måste ha varit i er källare innan :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Den där tapeten har jag också i sovrummet och den är verkligen superfin! Jag har inte tröttnat än fast jag haft den ett tag nu :) Kul med eran renovering, hoppas få se fler bilder sedan :)

    Många helgkramizar från mig

    SvaraRadera
  4. Mycket pyssel och projekt hos er förstår jag. SÅ himla roligt! Ser fram emot att bli inspirerad av dina bilder :)

    SvaraRadera
  5. Kul med projekt o vilken fin tapet. Ska bli kul att få se hur allt blir. Ha en härlig helg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Jättejättefin tapet! Åå så sugen jag blev nu på att få se de där mintgröna dörrarna!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram