lördag 15 februari 2014

Pyssel

                        
  

Den här skulle jag kunna tänka mig att ha...Dock inte den jag ska cykla loppen med, men fin var den.


Jag har precis klarat av ett spinningpass, jobbigt men skönt. Har ju några mil som jag måste köra varje vecka innan loppen går. Men längtar grymt efter att ge mig ut på vägarna med min nya cykel. 

Jag började lördagen med en sovmorgon, har en kille som har varit hysteriskt ledsen två kvällar och nätter nu. Sover två timmar, vaknar och är nästan otröstlig. Han är alltid väldigt cool och väldigt lugn men nu är det något som stör honom för det här har vi aldrig varit med om. Så håll tummarna för att det är tre dagars febern som spökar och gör honom orolig. 

Så idag blir det en lugn och skön eftermiddag, lite små pyssel i barnrummen. Har en del som jag vill sätta upp på väggarna, så det är väl bara att ge sig ner i källaren och leta fram verktyg och spik för det finns det gott om men frågan är bara vart.. Fattar inte vem det är som går och stökar till därnere.. hihi. 

Hoppas ni mår bra och får en fin helg

Kram



10 kommentarer:

  1. Snygg cykel. Jag skulle oxå behöva köpa en ny. Mannen har lyckats göra av med båda mina nycklar. Kram Anita

    SvaraRadera
  2. Jag fick en ny fin cykel när jag fyllde 35 år (5 år sedan)
    Och jag bara äääälskar den där cykeln !!!!
    Och finns det något härligare än att ta fram den för första gången på
    våren när dom sopat gatorna !!!!
    Hoppas att Lill killen mår bättre nu och att ni får sova.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  3. Haft en supermysig helg men är ganska sliten nu.

    Fin hoj!

    Kram N

    SvaraRadera
  4. Fin cykel. Jag köpte en ny i sommar och det är faktiskt roligare och cykla om cykeln är fin. Jag har också en del tavlor som behöver komma på plats. Kan bara inte bestämma mig hur de ska sitta. Vad är det för lopp du ska cykla? Stackars lilla killen som inte kan sova. Hoppas det snart går över. Minns att jag periodvis satt sovandes i soffan med en liten i bärsele som inte kunde sova pga snuva och krupp. Allt funkade bättre om han sov upprätt mot mitt bröst. Värt att testa.
    Kram på dig vännen / Kristina

    SvaraRadera
  5. Håller tummarna för att det vänder till det bättre. Snygg cykel. Kram.

    SvaraRadera
  6. Du är en cykeltjej! Kul, den där cykeln var en riktig pralin men jag förstår att den inte är till lopp! Mannen är den som cyklar i vår familj, pendlar till jobbet på cykel!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Så du ska cykla lopp?! Det lät spännande. Förstår att det är på en helt annan typ av cykel förstås ;) Hoppas den ledsna liten snart mår bättre igen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Snyggsnygg - en sån man susar ner på stan i och går och fikar! Va kul med lopp - är det nåt som har med Vättern att göra? Kram Sara

    SvaraRadera
  9. Undrebar cykel!!!

    Må så gott
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  10. Jag är ingen cykeltjej utan föredrar att gå, men en rosa cykel hade jag inte tackat nej till. Hoppas lillkillen mår bättre o att du fått sova gott. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram