söndag 2 februari 2014

Stockholm..


Mmm kladdkaka med Lindt mint kulor.. 

Här har jag precis sjunkit ner i soffan, båda barnen sover och vi är lite sega efter en helg hos min kusin i Stockholm.
Vi åkte upp i fredags vid lunch, så vi fick en mysig kväll ihop med pizza för barnen och plockmat åt oss. Min kusin har en tjej på 7 år och en kille på 3 år så det var full fart på barnen. Storasyster hängde mycket i ett spännande tjejrum med massor av roliga saker att titta på. För oss blev det skön tid att prata om allt som hänt sen sist. 


Resten av helgen bestod av korvgrillning, pulkaåkning, tur till stallet, bada i badtunna ute. Så ja, vi har haft en väldigt härlig helg. Med mycket bus för barnen och vuxentid.. 

Hoppas ni haft en skön helg

Kram



8 kommentarer:

  1. Mysig helg! Vi handlade Lindtkulor igår…förföriska!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig helg. När barnen trivs, så trivs vi eller hur.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Låter som en mysig helg! Och kladdkaka måste vara det godaste man kan ha till fikat
    Ha en fin vecka
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Den bästa av helgen tycker jag det låter som!

    SvaraRadera
  5. Låter som en riktigt mysig helg. Kram.

    SvaraRadera
  6. Kladdkaka med mint låter gott!

    Kram N

    SvaraRadera
  7. Så mysigt med en helg i Stockholm, snart ett år sen jag var där , kanske dags för en tur igen. Lindtkulor sååå syndigt goda. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. MMM ser SJUKT gott ut...jag är chokladnarkoman haha :) jag hoppas att du haft en fin Alla hjärtan i helgen.

    Ny post ute....hur man hittar drömmattan :)

    LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram