onsdag 12 mars 2014

Redan onsdag..



Men oj, det är redan onsdag kväll. Dagarna bara springer iväg. Igår var det jobb för mig hela dagen, så imorse var jag något tröttare än jag brukar. Tar lite mer kraft när man inte är van och har 100 koll på allt, men vi fick ihop det och skapade en ny fin härlig vår butik. 

Åh detta väder alltså, så härligt. Gäller väl att njuta av dessa dagar nu för hörde något om att det ska bli kallt i helgen igen. Så två sköna turer blev det idag, en stund i solen med en kopp te och sen kom vår lilla lilla fyrbenta vän förbi och lekte med Aragon. Rocky är en liten vän som typ är lika stor som Aragons huvud, en papillion/jack russel. Så det skiljer ju rätt mycket i vikt och storlek men dem har sååå roligt ihop. Just nu har jag en knorrande nöjd hund bredvid mig. 

Nu ska jag ta en bloggpromenad, har blivit alldeles för dåligt med det nu. 

 Fin kväll till er

Kram




6 kommentarer:

  1. Härligt med en bloggpromenad. Kan tänka mig att det måste se lite kul ut med era hundar när de leker.
    Trodde våren kommit för att stanna men icke då.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Ja, vädret har varit så fint. Vi hade +18 och sol på söndag i Amsterdam! Kram

    SvaraRadera
  3. Har också hört att det ska bli kyligare framemot helgen. Det kan gott vara fel, vill inte ha någon kyla nu när man börjat tro att det är vår. Ha en fin kväll och natt. Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Ja och nu är det redan torsdag då, det är lite läskigt ibland vad tiden går fort! Vore kul om du kom på bloggdagen! Det är verkligen kul att träffa alla bloggerskor i verkligheten också! Kram jenny

    SvaraRadera
  5. Hoppas verkligen solen o värmen stannar, vill inte ha några bakslag med snö, hua. Ha en skön helg finaste. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Ja du, nu är det snart helg igen, herregud vad veckorna springer iväg!

    Tyvärr kommer nog inte den underbara vårvärmen stanna vad det verkar, men hoppas att den kommer tillbaka snart igen..:-)

    KRAM

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram