måndag 21 april 2014

Happy Easter..


Men gud vilken skön helg vi har haft. Sitter i denna stund och trycker i mig choklad, alltså det är lite galet så mycket gott vi har tryckt i oss. Men det hör väl påsken till, eller hur.. Vi säger så iallafall. 

Jag har varit iväg och jobbat en dag annars har vi bara haft tillsammans tid med familjen. Jag startade igång påskhelgen med ett långpass på cykeln, ett sånt där pass när man frustar högt för det är så sjukt jobbigt. Sen blev det ett lätt pass idag och mannen drog iväg och sprang en runda. Var väl tvunget med tanke på allt som åkt ner i magen. 
 I lördags bjöds det på grillad lax hos morfar, söndagen var det kalkon middag hos farmor och farfar. Så underbart väder oxå, att kunna gå ut i en kofta, leka ute hela dagarna med barnen, låta dörrarna stå öppna så vinden och dofterna kommer in i huset. Man riktigt ser hur allt slår ut nu, gräsmattan behöver verkligen klippas snart. 

Hoppas ni haft en skön helg

Fin vecka till er nu

Kram


10 kommentarer:

  1. En undrebar påskhelg är till ända, den kan vi njuta av och leva på läänge!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Härligt med varmare dagar och det hör till att äta choklad på påsken :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag kan bara hålla med!! Helt underbart:) Och jag har också tryckt i mig massa gottigheter, hur kan man låta bli! Så idag blev det sockerstopp för mig:) Hoppas du har en skön kväll!
    Kram fredrika

    SvaraRadera
  4. Låter som en härlig påsk! Vi har varit iväg över påsken, kombinerade äldsta dotterns fotbollscup i Göteborg med att besöka vänner!
    Mannen sa just det vid middagen, dags att klippa gräset! Är inte det galet tidigt!

    Kram jenny

    SvaraRadera
  5. Precis så har vi haft det också, en härlig påsk med en massa god mat och dryck och godis, i sällskap av nära och kära. Så ska en påsk vara...lugn och skön :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Farligt med allt gott jag smält i mig i helgen och som alltid gömmer jag mig för barnen hehe... Ja lite har de fått de med!
    Låter som en skön helg, gott att komma ut på cykeln!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig påsk vi haft o det vackra vädret verkar fortsätta även till denna helgen, hurra. Vi har också försökt röra på oss i form av långa strandpromenader, har varit helt underbart, det har behövts efter alltför mycket gott. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. vilken härlig påsk du haft. Hoppas du har en fin helg nu också. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. En härlig påskhelg var det o det fina vädret har ju fortsatt så jag bara njuter o har det bra. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. På nåt sätt hör det påsken till att äta och äta.. på både gott och ont ;-)

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram