torsdag 5 juni 2014

Regn...


Här är det en riktig grå mulen dag, små korta uppehåll annars är det mest regn. Så vi kör en lugn dag idag, en kort tur ute med regnkläder på för att gå bort och köpa den dagliga dosen av jordgubbar. Ikväll var planen att träffa min närmsta vän, men en vurpa på hennes lille son så det blev sjukhus för stackars vännerna. Så vi planerar om och kör en tacos kväll och har fredagsfeeling trots att det bara är torsdag. 
Sen ska jag försöka komma i säng tidigt och samla på mig mycket vila för på lördag väntar Tjejvättern. Hej å hå, hur ska det gå.. Hoppas vädret är med oss då.. 

Kram

2 kommentarer:

  1. Åh, då får jag lov att önska stort lycka till på lördag då! :)

    Ha det fint! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Det håller jag tummarna för. Det blir nog taco för oss i dag också... tror jag. Kram.

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram