söndag 8 juni 2014

Trött men nöjd..


Alltså hur fina är inte dessa fåglar.. Barnen har fått varsin till sina rum. 

Åh här är det rejält segt i kroppen idag. Tjejvättern igår gick väldigt bra, mitt mål var 4h så att komma i mål på 4,08 med ett stopp för att fixa bakdäcket så är jag sjukt nöjd. 
Jag sa innan att jag kommer inte att starta om det regnade, lite av en fin cyklare är jag. Så när jag står där i start fållan så smäller det till rejält så åska och regn var ett faktum. Det verkligen spöregnade dem 2 första milen men sen sprack det upp och blev bra cykelväder. Men jag tror nog att varje led känns i kroppen, men taggad för nästa lopp är jag verkligen ändå.


Hoppas ni haft en fin helg!! Nu är det mindre än två veckor kvar till midsommar, har ni några planer?
Vi samlas som vanligt helg gänget hos oss, så i helgen har vi skickat ut "to do" listan till alla så nu ska vi börja så smått att förbereda allt. 

Fin vecka till er



5 kommentarer:

  1. Å, vad duktig du är!! GRATTIS! 4,08 - en supertid!

    Midsommar här är annorlunda, men bra annorlunda. Ofta åker vi in och firar på Manhattan eller så blir det bbq och skönt här hemma bara.

    Jättefina fåglar!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Så duktig du är! Måste kännas i kroppen efter så lång tid på cykel.
    Här har jag en lång to do-lista inför studenten på fredag och en hel del har gjorts i helgen, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Vad kul att det gick bra!

    SvaraRadera
  4. Grymt jobbat!!! Grattis!

    Här blir det också traditionellt med vänner men efter 10
    År hos oss så får vi i år "gå bort" men vi hjälps alla till med något
    Kram och ha en fin vecka
    Sandra

    SvaraRadera
  5. Bra jobbat. Grattis till fina resultat.
    Och fåglarna ja, så fina. Kram.

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram