måndag 4 augusti 2014

Vatten Vatten Vatten...


Det går åt mycket vatten i alla dess slag dessa varma dagar. 
Gillar att smaksätta vattnet med den frukt vi har hemma. Det är ju galet vilken värme vi har, jag ber snart efter regn dagar. 

Vi har haft en helg som vi mest tillbringat i poolen hos svärföräldrarna, det är ett måste för mig dessa dagar. Jag gillar sommaren men nu räcker det med dem här extrema dagarna, jag orkar knappt prata när det är så här..

Jaha, nu är semestern slut. Här har mannen kört sin första dag och jag jobbar också en del denna vecka. Men det känns helt ok att vardagen är igång, så nu är det kraft tag med träning och mat. Augusti blir en komma tillbaka månad, njuta av sommaren och framförallt njuta av sista hela månaden med dem små människorna innan mera jobb drar igång i september. 

Fin vecka till er

Kram


8 kommentarer:

  1. Ja passa på att njuta av denna månaden. Vatten är något som jag är så dålig på att få i mig......att det kan vara så svårt. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Min favorit att smaksätta vattnet med är gurka!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Här har vi haft svalare dagar nu, ganska så skönt!
    Men mycket vatten har det blivit! Jag gillar med gurka i...
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Komma-tillbaka-månad, det är vad det är. Själv sitter jag här och bloggar med träningskläder på mig.... Borde kanske använda kläderna till det det var tänkt? ;)

    SvaraRadera
  5. Man vågar knappt säga att man längtar till normal svensk sommar. Värmen är verkligen påtaglig. Håller med dig om att lite vardag igen är faktiskt rätt skönt. Ha en fin dag. Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Jag saknar värmen och går runt och fryser nu... Har också börjat jobba efter några lediga sommarveckor. Kram.

    SvaraRadera
  7. Ja visst är det varmt! Hålle rmed, det gör inget alls med att börja jobba igen. Ser fram emot lite höst nu faktiskt! ;) :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  8. MAN får försöka njuta av sommaren som är kvar även om man jobbar:) Nu blir det nog lite svalare också, håller med om att det varit lite väl varmt på sistone. Kram Pernilla

    SvaraRadera

Hoppas du kikar in igen å tack snälla för din kommentar..
Kram